Veel gestelde vragen
Garantie
Op alle producten/ diensten die wij verkopen geven wij een garantie.
Openingstijden
maandag 16:00-21:00
dinsdag 16:00-21:00
woensdag 16:00-21:00
donderdag 16:00-21:00
vrijdag 16:00-21:00
zaterdag 16:00-21:00
zondag Gesloten
Kan ik komen zonder afspraak?
Nee. Het is helaas niet mogelijk om naar onze locatie te komen zonder een afspraak.
Heb ik bedenktijd?
Ja. Bij ons krijg je 14 dagen bedenktijd. Let op! na 14 dagen is het helaas niet mogelijk om een bestelde product te retouren.
Wie is verantwoordelijk voor de schade?
De meeste producten die wij verkopen zijn voor zelf montage daarom zijn wij niet verantwoordelijk voor de mogelijke schade die u zelf kan veroorzaken.
Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?
Binnen 3-5 werkdagen
Wie betaald de retourkosten?
Wij betalen de retourkosten.
Retour
Let op! Na het aanmelden van de retour krijgt u een antwoordnummer per mail.
Daarna kunt u uw pakketje inleveren bij een dichtstbijzijnde PostNL ServicePoint
Kan ik achteraf betalen?
Ja, Bij ons kunt u via Klarna achteraf betalen.
Hoeveel dagen Klarna?
Bij ons krijgt u 30 dagen voor het betalen van uw bestelling via Klarna.
Krijg ik een gratis verzending?
Bij ons heeft u altijd gratis verzending.
Kan ik ook ophalen bij julie vestiging?
Ja, Wanneer de bestelling klaar is voor ophalen krijgt u een mail.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u nog geen mail heeft ontvangen dat uw bestelling is verzonden kunt u bij ons uw bestelling gewoon annuleren.
Bij andere vragen stel ze bij onze klantenservice.